sećanja

…svuda oko mene..

očaj, muk…. mrak..guta me polako,kida na delove,davi…  memla, buđ,  smradom vekovne truleži  oblepljeni zidovi…,

…otvaram usta da udahnem, kriknem, ali nema vazduha nema glasa… polaaako me snaga izdaje, prepuštam se… čekam da se sruče na mene možda će mi kosač čije  korake naslućujem prekratiti  muke što pre , ako se prepustim…nije mi više stalo  …

najednom, tračak svetlostii… otkud? …, kroz neku pukotinu, i polako , , zid prljave, krvave, izgrebane cigle polako se gubi ..nestaje. pred očima .. sve se odjednom pretvara u najlepšu viziju …predamnom je bila ona , koju sam toliko voleo do boli što razdire utrobu ,one za čijim usnama sam toliko žudeo,da bih istog trena presrećan izdahnuo samo da ih još jednom osetim  , stvorio sam je…  iluziju , viziju , da me podseti  šta sam ostavio tamo, izgubio…jedino to me održalo u životu taj lik  lik, ponekad kao u magli,koliko god pokušavao  da se setim ponekad se jednostavno izgubi ,nestane…i nateram se da se setim svake linije ,crte na licu,grudima ,bedru…svakog i najmanjeg belega…muzika  u glavi,divni nežni tonovi..i… miris…

…i slikam njen lik,telo u mislima svaku poru, liniju ,crtu na licu,grudima ,bedru…svaki i najmanji beleg..i.svaku našu noć sam proživljavao iznova,možda dodajući po neki zaboravljeni detalj, pokret, reč u tom  trenutku nebitnu,a sad tako važnu…muzika  u glavi,divni nežni tonovi..i… miris..Sve su mi uništili,ali snove nisu mogli,vešto sam ih skrivao…Zašto?…

postavio sam sebi po ko zna koji put…Da li je to kazna za greh, ako je greh voleti nekoga za koga osećaš da ti se uvlači u auru,pod kožu,da ste jedno,onda…


This entry was posted in sećanja and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

