“Zablude …

1) Kad bi šetanje bilo zdravo, poštar ne bi nikad umro.

2) Kit pliva ceo dan, jede samo ribu i pije samo vodu, pa je ipak debeo.

3) Zec trči i skače, pa živi samo 10 godina. Kornjača ne trči, ne
skače, ne radi ništa, ali zato živi 450 godina.

Zaključak:  Jebem ti dijetu i rekreaciju!

***

KRISTOFER  KOLUMBO je mogao da otkrije Ameriku samo zbog toga što je
bio neoženjen!
Da je Kolumbo imao suprugu, bilo bi sledeće:

– A zašto moraš baš ti?

– A što ne pošalju nekog drugog? Pa ti nisi jedini – bez tebe se ne može!

– Jesi li ti lud ili glup?

– Zar ne vidiš da te iskorišćavaju?

– Ne poznaješ ni moja familiju, a ideš da otkriješ neki novi svet!

– Šta kriješ? Ne znaš ni gde ideš! Kakva, bre, okrugla zemlja!

– A šta, samo će muškarci putovati? Ma nemoj!

– A što ne mogu i ja, ako si ti šef? Mene nilkad ne vodiš na putovanja!

– Bestidniče, ne znaš više šta bi izmislio samo da nisi kod kuće!

– Ako izadješ na vrata, ja se istog časa vraćam mami!

– Sve si isplanirao, lopove! To si se dogovorio s onim kurvama
Indijankama! Ti misliš da sam ja pala s kruške?

– Ma, šta kažeš? I kraljica će prodati svoj nakit da bi ti putovao?
Zar misliš da sam ja glupača? Šta ima izmedju tebe i te babe?

– Ništa se neće desiti ako svet i dalje bude ravan kao ploča.

– Nemoj sad da mi se oblačiš jer
NE IDEŠ!!!!!

This entry was posted in s. anteportas and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

