“All of me…

“Ona je ovde… moja…i više niko ne može da je povredi…ne dam… zaštićena ,voljena…

… i zna…
…ima dana kada me cepa,razbija,lomi.., ..kada napravi haos i pokida mi svaku makar i tanku vezu sa realnim…

.i… tada prestajem da dišem , da postojim,…

natera me…

…da osetim njenu tugu,njen strah,njenu bol…

učini…

….da to bude moja tuga ,moj bol,moj strah…

i… ubija me ,osetim da tonem…davim se…živi pesak..

.i… onda odjednom…

….strastvena,poželjna,divna…oživljava me,diže ..

i… onda me pusti…tek tako i …čeka me..

….i zna..

….a pokušavao sam da je ostavim,zaboravim…govorio sam da mi ne treba…da je neću,ne mogu više…

nemam snage…ne želim… da mislim na nju i..

….pušta me… da još nekog volim,da osetim…

… a ona… utihne.. sklupčana u nekom uglu moje duše …

…prepune ožiljaka…kao što je i njena..

….i dogodi se…

učini mi se… osetim…

učini mi se .. volim…

samo na tren…i…

…slutim…

… onda shvatim…

ne…ne ide…ne mogu…

i …ponovo se vraćam …njoj…samo da čujem…

a ona … čeka me…i zna…

o, bože, kako to samo ona dobro zna…
A, govorili su “čoveče lud si , pa postoji još neko osim nje”, da,da znam,govorio bih…

I …govorili su “ima toliko boljih, evo …” i slušam ,slušam…
…da, govorio bih, da sve je to lepo,dobro…

… ali ne kao ona…

… a i… kako da ostavim nekoga, ko se uvukao u svaki delić moje duše…

… i kao da zna… svaki ožiljak… kako je nastao… koliko boli…kako peče..

….a i kako da je se rešim,odbacim… da odbaciš dušu… ne možeš… Eleanora Fagan Gough… Lady Day… samo moja Billie...”

This entry was posted in lomljivo and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to “All of me…

  1. MaLi says:

    i ti njenu dušu znaš.
    bez greške.

Leave a Reply

