“MMagic…

Jer ja sam prva i poslednja
Ja sam obožavana i prezrena


Ja sam kurva i svetica
Ja sam supruga i devica
Ja sam majka i kćer
Ja sam naručje svoje majke
Ja sam jalova i imam bezbroj potomaka
Ja sam srećno udata i usedelica
Ja sam ona što donosi na svet i ona što nikad nije rađala
Ja sam tešiteljka porođajnih bolova
Ja sam supruga i supružnik
I ja sam čovek moj koji me je stvorio
Ja sam majka svoga oca
I on je moj odbačeni sin
Poštujte me uvek, svi,
Jer ja sam sablažnjiva i veličanstvena.

“Himna Izidi”

Ima u nekim rečima što ih upotrebljavamo u običnom govoru jedno skriveno elastično pero, koje ih odjednom otvori do dna i pokaže nam ih u njihovoj izuzetnoj prisutnosti:
; posle se reč skupi , dobije svoj svakidašnji oblik pa klizi onako beznačajna, otrcana usled navike i mehaničke upotrebe.

Ljubav je jedna od tih reči.

Oni kojima je ta reč bila jednom potpuno jasna razumeće slatku uznemirenost, u kojoj je neko živeo, makar na kratko, ne dajući sebi ni malo značaja o onome što oseća….slatku ugodnost, čaroliju oko sebe…i obuzme ga neka luda veselost,, a zatim neka nesvest, kao da su mu se sve žile otvorile…i sve što je do tada znao i video izgledalo mu je sasvim novo , puno čarolije , prošireno sjajno…

Ima nekoliko surovih stvari
koje mogu da ti se dogode

jedna od težih je da si tu
u nekom od ovih kreveta

Koraknuti, gde, kako
tumaraju misli u mraku,
čujem odbijaju o zidove ,
rikošet pravi sve veće ožiljke ..

…iskorak… unazad …palim cigaretu, onako kao ..
opet

Ili noć

Vazduh ispunjen ljudskom truleži
I magla

Nisi do sada video takvu

Mraz steže , guši bez sumnje ,hladnoća koja seže prodire do kostiju
Uvlači se …polako

Ne znaš čak ni ime dana koji će te zgaziti

Nebo zamračeno od prašine …

“Ne znam da li ste primetili da je dovoljno ime jedne osobe – za koju se činilo da će vam proći neprimećeno ili da bar neće imati uticaja na vas – bude jednom pomenuto pred vama , pa da se pojedinosti malo, pomalo sakupe oko tog imena I posle slušate sve svoje prijatelje kako vam govore o nečemu o čemu vam ranije nikada nisu govorili. Vi tada otkrivate da vam je ta ličnost bila gotovo bliska , opažate da je mnogo puta prošla neprimećeno kroz vaš život nalazite u događajima o kojima vam pričaju izvesno poklapanje, neku stvarnu srodnost s pojedinim događajima iz vašeg sopstvenog života….
Alfons D.

…i šta smo to mi, šta su naše najnežnije ljubavi najbliže našem srcu, kad jedna srdžba što naiđe između dva bića istog mesa, iste krvi, , zavrne, iščupa, i odnese njihovu nežnost i prirodna osećanja čiji su koreni tako duboki i fini , odnese slepom žestinom, neodoljivom kao kakav tajfun na Kineskom moru koga ni najprekaljeniji mornari ne smeju da se sećaju i kažu :
„Ne govorimo o tome… „

Uzalud sam progonio tvoj lik iz svojih misli,
Vraćaš se …ne pitaš da li
smeš

Da li mogu da te…
imam

toliko vrata koja se ne mogu otvoriti
ni ključem
ni …

vidim te u trenucima zabludelosti…
čistimo i grejemo kuću koja je cele godine bila pusta

ti si tu
sa izgarajućim suncem
dugo ostaješ
u očima

vrelina sa mokrih grudi
pod košuljom udara mi u lice
sa grudi
koje si toliko ljubila

sa kojih sam otkinuo pramen
I zalepio za staklo
za..

jedan od onih dana
koji nismo dodali
danima za nama…

i nijednu tvoju sliku nemam
osim
onih starih
na koje više ne ličiš

lica kojih nema
samo oblaci crtaju

svesna moje ljubavi
i mada te ne vidim

znam

izgledaš kao …moja

I ništa te ne može ulepšati
čak

ni moja smrt

Ne bi te učinila lepšom
takva kakva si
moja…

Da, tako to ide
stvari
imaju svoju trajnost
negde
na sebi

imaju rok upotrebe

posle
ne liče više na sebe

postanu neupotrebljive
ili
jednostavno
budu uništene

Ništa ne sluteći ja sam …
kao lutak
sa još
nezaraslom posekotinom od čaše

i rupom od metka
tamo
gde je nekada bilo
srce

čudno… kako može da
boli i
krvari
Odatle ….?

Ništa ne sluteći ja sam …
te voleo.
mm …

This entry was posted in nemiri, sećanja and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

