“petite fleur”

Hteo bih jednu noć kad mesec kunja,
Plačevan, kržljav, bez sjaja i boje,


A zemlja ima setan miris dunja
Što mesecima u prozoru stoje;

I sve da bude tužno, sve da bude
Kao da svuda ječe bolna deca,
Rastapaju se čežnje kao grude,
I sve kroz suton prigušeno jeca;

Pa kad na mene padnu usne tvoje,
Da zajecamo i mi, obadvoje…

Hteo bih jednu noć venčano belu,
Providnu, svetlu, svu u mesečini,
Da nezemaljski izgled da tvom telu,
I svakoj stvari, i da mi se čini

Ko bajka da je, da to nije java,
Da s mesečinom sve se stapa sada,
I neosetno gubi se i pada,
I sve nestaje, i sve iščezava.

Pa kad na mene padnu usne tvoje
Da iščeznemo i mi, obadvoje…

“Kao bajka”

Rakić

This entry was posted in lomljivo and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to “petite fleur”

Leave a Reply

